Suntivity

Kampania teaserowa – sampling dla dermatologów
Specjalnie zaprojektowany gadżet – słomkowy kapelusz w efektownym pudle z zamknięciem w kształcie promieni słonecznych był rozchwytywany przez lekarzy dermatologów. W pudle znajdował się też krem przeciwsłoneczny i ulotka informacyjna.

Kampania wprowadzająca
Linia dermokosmetyków została poszerzona o preparaty do ochrony przeciwsłonecznej
o czym informuje hasło „Większa rodzina, większa ochrona”. Ulotka z żaluzjami w charakterze rodzinnego albumu w pomysłowy sposób pokazywała innowacyjny mechanizm ochronny i pielęgnacyjny.

Kampania przypominająca – hasło „Cetaphil Suntivity All inclusive”
Torba – zestaw plażowy pełen prezentów: wodoszczelne etui na komórkę i dokumenty, krem i bransoletka wskaźnik promieniowania UV. Do tego dwa standy z miniproduktami i broszurką dla pacjentów. Dwa bloczki chętnie wykorzystywane przez lekarzy do zapisywania dawkowania.